Blogi


Luotu: Ti, 20.04.2021 - 11:48

Asiakaslähtöisyys. Tuo muotisana, jota viljelevät kaikki. Kukapa ei haluaisi olla asiakaslähtöinen ja palveleva? Miksi kukaan mainostaisi tarjoavansa huonoa palvelua, heikkoa laatua ja ajattelevansa vieläpä kaiken lisäksi vain itseään?


Luotu: Pe, 09.04.2021 - 10:40

Todetaanpa tähän heti alkuun yksi tosiasia - markalla saat markan asioita. Tilitoimiston ja kirjanpitopalveluiden ei tietenkään tarvitse maksaa omaisuuksia, mutta halpa voi tulla yllättävän kalliiksi.


Luotu: Ti, 23.03.2021 - 14:10

Virtuaalisille lauteille asiakastarinan muodossa astelee tällä kertaa Kuirin Taksipalvelun yrittäjä, Jukka Kuiri. Kuirin Taksipalvelu tunnetaan tinkimättömästä laadusta autojen ja palvelun suhteen. Tinkimätöntä laatua osattiin vaatia myös tilitoimistolta.


Luotu: Ke, 17.03.2021 - 11:01

Moni ei ehkä tule edes ajatelleeksi skaalautuvuutta, tilitoimistoa valitessa. Se on ihan ymmärrettävää, mutta skaalautuvuuteen tulisi kiinnittää enemmän huomiota. Pieni pysyy pienenä, mutta iso muuntautuu ja joustaa helposti molempiin suuntiin. Mitä skaalautuvuudella tässä sitten tarkoitetaan?


Luotu: Ke, 10.03.2021 - 13:11

Tilitoimiston valinnassa tulisi painaa hintaa enemmän moni muu asia. Silti liian usein tilitoimistot nähdään ehkä vähän mysteerisinä ja pakollisina pahoina. Yli-innokkaina kirstunvartijoina tai ihmiskontakteja pelkäävinä nutturapäinä. Totuus on kuitenkin 2020-luvulla ihan toinen.